خرید لوازم خانگی از بانه خرید لوازم خانگی از بانه .

خرید لوازم خانگی از بانه

خرید ماشین لباسشویی باکیفیت

این وسیله یک دستگاه مکانیکی برقی می باشد، از این ماشین برای شستشو ظروف استفاده می شود و امروزه به یکی از محبوب ترین و لزومات منزل تبدیل شده است. برند های زیادی هستند که اقدام به تولید ماشین ظرفشویی کرده اند و آن را با کیفیت های متنوع، مدل های مختلف، امکانات زیاد و یا حتی رنگ بندی در بازار عرضه کرده اند. 

در هنگام خرید ماشین ظرفشویی اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید اندازه دستگاه است که این نکته بر اساس تعداد اعضای خانواده و میزان مصرف در طول روز تعیین میگردد.

 نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی

1.  ظرفیت دستگاه: اولین مسئله ای که باید در مورد آن تصمیم گیری کنید، مناسب ترین میزان ظرفیت ماشین ظرفشویی برای خانواده شما یا اصطلاحات چند نفرِ بودن آن است به هر جهت انتخاب با شماست، اما فراموش نکنید که هرچه ظرفشویی بزرگ تری انتخاب کنید، از نظر خرید اولیه تهیه مواد شوینده و مصرف انرژی نیز باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

2.  مشخصات ظاهری: علاوه برانتخاب نوع دستگاه ماشین ظرفشویی شامل رومیزی، ایستاده یا توکار باشد، انتخاب رنگ، طرح، محل قرار گرفتن صفحه نمایش، نوع دکمه ها و ... نیز از مواردی هستند که به سلیقه شما بستگی دارند.

3.  قابلیت های دستگاه: گرچه همه ماشین ظرفشویی ها تمامی قابلیت ها را در خود جمع ندارند، ولی معمولاٌ هرچه مدلشان جدیدتر بوده و قیمتشان نیز بیشتر باشد، قابلیت هایشان نیز بالاتر است؛ فراموش نکنید گران تر بودن یا قابلیت های بیشتر داشتن ماشین ظرفشویی لزوماٌ به معنای مناسب تر بودن آن نیست.

4.  بازدهی انرژی: یک ماشین ظرفشویی خوب باید دارای گواهی برچسب انرژی ستاره باشد. به این معنی که با استانداردهای بهره‌ وری تعیین شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست مطابقت داشته باشد، ماشین های ظرفشویی که این گواهی را دارند به طور متوسط %۱۲ بازدهی انرژی کارآمدتر و %۳۰ مصرف آب کمتری (نسبت به مدل هایی که این گواهی را ندارند) دارند.

5.  سنسورهای تشخیص کثیفی: یک ویژگی بسیار خوب در مدل های جدید ماشین های ظرفشویی، توانایی تشخیص ماشین ظرفشویی درمیزان کثیفی روی ظروف است که مطابق با آن مقدار و فشار آب را تنظیم می کند. 

6.  شستشو بدون صدا: اکثر مردم به دنبال ماشین ظرفشویی هستند که بدون صدا و یا کم صدا باشد. معمولاً یک ماشین ظرفشویی خوب در رنج ۵۰ دسی‌ بل یا کمتر عمل می کند. این بدان معنی است که ماشین های ظرفشویی که در آن ها از لوله های فولادی ضد زنگ استفاده شده است سروصدا را بهتر از ظرفشویی هایی که از لوله های پلاستیکی استفاده می کنند جذب می کنند.

7.  سهولت در استفاده: یک ماشین ظرفشویی خوب علاوه بر کیفیت و قدرت شستشوی خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که استفاده از آن برای مصرف کننده ساده باشد. تنظیمات پیچیده، دکمه های زیاد، سبدهایی که چیدن ظروف در آن ها سخت و عصبی کننده باشد و … از عواملی هستند که می تواند باعث نارضایتی مصرف کننده باشد. بهترین ماشین ظرفشویی دارای بدنه بسیار محکم و تنظیمات ساده و راحت می باشد.

 جهت مشاهده ی مدل ها و برندهای متنوع به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید ماشین لباسشویی با کیفیت


برچسب: قیمت لوازم خانگی در بانه، خرید لوازم خانگی از بانه، لوازم خانگی بانه، خرید اینترنتی از بانه، خرید ارزان از بانه، خرید از بانه، خرید لوازم خانگی ارزان از بانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۴:۲۴ توسط:مدیر موضوع: نظرات (0)